torsdag 1 juni 2017


Ett år till och en speciell dag för mig
1 juni 2016 fick jag påhälsning av Liemannen - för andra gången.
Jag sänder en tacksamhetens tanke till broder Gao och hustrun Pan som lyckades få in mig i bilen för färd till sjukhuset i Rattanaburi.
Stort tack även till personalen på sjukhuset som lyckades återuppliva mig efter cirka 15 minuter.
Första gången jag fick besök var i Östersund 2 mars 2000 och återupplivades på sjukhuset där.
Därefter stor hjärtoperation mot förmaksflimmer på Akademiska i Uppsala.
Ber nu en bön att det skall dröja till nästa gång.

5 kommentarer:

  1. Hej Jan.
    Det är skönt att vi har dig kvar, mannen du nämner kan se till att hålla sig borta.

    Mvh

    Skånska Lasse

    SvaraRadera
  2. Hej Jan.
    Önskar dig ytterliga många lyckliga år i sköna
    Thailand,ta väl hand om dej och dom runtomkring .
    Med vänlig hälsning,
    Lars i Östergötland

    SvaraRadera
  3. Hej Jan,
    Hoppas du firar din "återfödelse" ordentligt!
    Kanske med en härlig biff och en stor Leo öl?

    Hälsningar från Ulf i Stockholm, "bra väder" dvs inte regn på förmiddagen, men nu klockan 14.10 så började "sommarvädret" - dvs regn. Bara +14C.

    SvaraRadera
  4. Jan jag har för mig att jag frågade Dig om Du äter hjärtmedicin och blodförtunnande.Blev ju själv opererad på Akkis 2004 Där det byttes en massa ledningar till hjärtat osv Hur ofta går Du på koll????." Han" är ju snäll som låter en återvända.... Är väl också jobbigt i värmen kan jag tänka mig. Du har mycket att hinna med ännu Jan Ha det hälsar Gun i Knivsta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har hjärtmedicin och får ny leverans från stora sjukhuset i Korat varje månad.
      Jag har inget problem med värmen Gun.

      Radera