söndag 5 maj 2019

TESTING PÅGÅR FÖR KUL

18 kommentarer:

  1. Hej Jan,
    Hoppas du snart få fart på maskineriet igen!
    Hälsningar från Ulf i Stockholm, kallt, idag mitt på dagen bara +9C, växlande molnighet.
    På Frösön, i morse, 1 dm nysnö

    SvaraRadera
  2. All vår väntan bliver svår!

    Vad har du i "kikarn" Jan?
    Berätta vad det är för kul du testar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry, men jag kanske gör dig besviken - det är inget kul alls.
      Tvärtom och jag krafsade ihop rubriken utan att tänka.
      Jag kan ej heller skriva något i rubriken för den funktionen
      fungerar inte.
      Det är även andra delar som lagt av och jag tycket det är för
      många fel för att jag skall sitta nöjd.
      Jag har setat tre dagar för att försöka lösa, samt proffset i Östersund
      en dag.
      Finns tre alternativ just nu:
      1. Kolla om det går att göra ny sida från samma leverantår.
      2. Leta en annan sida från ny leverantör med färdiga mallar.
      3. Avsluta bloggandet helt.

      Radera
  3. Att sluta helt är ett mycket dåligt beslut. Gör inte det!!!!
    /Roger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle förmodligen sakna den efter ett tag?
      Men det är en jäkla påfrestning när tekniken krånglar och det gör den för ofta, enligt mig.
      Igår bad jag en kompis titta till datorn, men han kunde inte fixa den - och han tillhör elitserien i denna värld.
      Så jag tror du inser mitt problem?

      Radera
  4. Sluta inte Mr Luthman, we need you ;-)

    SvaraRadera
  5. Hej Jan,
    Håller med föregående inlägg, SLUTA INTE - vi i karga, kalla nord behöver dina fina och varma bilder, filmer och finurliga inlägg.
    Hälsningar från Ulf i kalla Stockholm, hittills har maj varit kall och mycket blåsig (mkt kalla vindar). Dock nästan ingen nederbörd, i alla fall inte i Stockholm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan inte lösa problemen som uppstår och ni vet redan att här i Rattanaburi är inget överflöd av verkstäder.

      Radera
  6. Vet du vad jag kollar först när jag öppnar datorn på morgonen

    En som hoppas på snart återseende-

    SvaraRadera
  7. Jag har inte givit upp men komplicerat för närvarande - tålamod.

    SvaraRadera
  8. Kämpa på.Tänk på alla godsaker som kan komma från ditt fosterland.HEJA KALMAR FF

    SvaraRadera
  9. Hej igen Jan,
    Kämpa på, lovar dig att vi kommer ha tålamod!
    Hälsningar från Ulf i Stockholm, kl är 13.15 och jag håller på att blåsa bort i den iskalla vinden när jag, snart hemma från besök hos sjukgymnast, befinner mig på Medborgarplatsen.

    SvaraRadera
  10. https://jansnya.blogspot.com/

    SvaraRadera
  11. Jag kan bara skriva här.
    Ny adress till bloggen.
    https://jansnya.blogspot.com/

    SvaraRadera