lördag 3 september 2016



Rena drömmen
Just det, rena rama drömmen för en hojåkare.
Jag kuskade runt på Koh Chang.

1 kommentar:

  1. Den där backen kommer jag ihåg, när vi, min reskompis och jag besökte ön,jag körde en hyrd 125cc, och min reskompis klev av och gick nerför, ingen aning varför. Men det var en härlig väg/ Ö, att vara på. Som du skriver, rena drömmen.

    Mas-Olle

    SvaraRadera