Den där backen kommer jag ihåg, när vi, min reskompis och jag besökte ön,jag körde en hyrd 125cc, och min reskompis klev av och gick nerför, ingen aning varför. Men det var en härlig väg/ Ö, att vara på. Som du skriver, rena drömmen.Mas-Olle
Den där backen kommer jag ihåg, när vi, min reskompis och jag besökte ön,jag körde en hyrd 125cc, och min reskompis klev av och gick nerför, ingen aning varför. Men det var en härlig väg/ Ö, att vara på. Som du skriver, rena drömmen.
SvaraRaderaMas-Olle