lördag 3 september 2016
Nybörjare igen
Vanans makt är stor, det vet vi.
Kära Macen på verkstad i Si Saket och trevar mig nu fram med laptop Pc.
Det går hjälpligt, men fruktansvärt ovant.
1 kommentar:
kenth
3 september 2016 kl. 18:11
Dat klarar du bra Jan
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Dat klarar du bra Jan
SvaraRadera