Dagens Olle
Kolla in hurtbullen i Avesta. så här berättade han.
Cyklar först upp till Masarna Speedwaybana asfalt i 4 km
sen grusväg i 5 km, sedan asfalt igen i 3 km, vänder
och cyklar samma sträcka tillbaka, det bli 18 km.
Ibland fortsätter jag för 18 km är för lite numera och
i förrgår blev det 32 km och idag bara 17 km.
Någon dag när det inte blåser skall jag cykla 50 km tänkte jag.
Har alltid en vattenflaska på packhållaren, en halvliter.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar