lördag 3 september 2016
Pomelo, på thai Som-O
Jättegod frukt som smakar en blandning av grape och apelsin - tycker jag.
Ett jäkla jobb att skala, men finns färdigskalat att inhandla på marknaden.
1 kommentar:
Anonym
3 september 2016 kl. 09:27
Håller med, brukar ofta köpa och äta hemma i Stockholm.
Hälsningar från
Ulf i Stockholm
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Håller med, brukar ofta köpa och äta hemma i Stockholm.
SvaraRaderaHälsningar från
Ulf i Stockholm