lördag 3 september 2016


Pomelo, på thai Som-O
Jättegod frukt som smakar en blandning av grape och apelsin - tycker jag.
Ett jäkla jobb att skala, men finns färdigskalat att inhandla på marknaden.

1 kommentar:

  1. Håller med, brukar ofta köpa och äta hemma i Stockholm.
    Hälsningar från
    Ulf i Stockholm

    SvaraRadera