Som ni ser, har inget viktigare för mig.
Om jag fattat det hela rätt får jag lov att gratulera. Nu kan du starta en egen kaviar-wasaböd-korv-m.m.fabrik i Rattanaburi.Men jag undrar bara hur du vågar gå ut med det här?
Ha ha, jag vågar för alla fattar att det är lekstuga här hemma i kväll :-)
Photoshop är ett användbart program;-)
Alla fattar utom jag, haha... Ja, vad ska man tro?
Snygg kepa! :-)
Som ni ser, har inget viktigare för mig.
SvaraRaderaOm jag fattat det hela rätt får jag lov att gratulera. Nu kan du starta en egen kaviar-wasaböd-korv-m.m.fabrik i Rattanaburi.
SvaraRaderaMen jag undrar bara hur du vågar gå ut med det här?
Ha ha, jag vågar för alla fattar att det är lekstuga här hemma i kväll :-)
RaderaPhotoshop är ett användbart program;-)
SvaraRaderaAlla fattar utom jag, haha... Ja, vad ska man tro?
SvaraRaderaSnygg kepa! :-)
SvaraRadera