tisdag 25 juni 2013


6 kommentarer:

  1. Som ni ser, har inget viktigare för mig.

    SvaraRadera
  2. Om jag fattat det hela rätt får jag lov att gratulera. Nu kan du starta en egen kaviar-wasaböd-korv-m.m.fabrik i Rattanaburi.
    Men jag undrar bara hur du vågar gå ut med det här?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, jag vågar för alla fattar att det är lekstuga här hemma i kväll :-)

      Radera
  3. Kjell på Orust25 juni 2013 kl. 22:20

    Photoshop är ett användbart program;-)

    SvaraRadera
  4. Alla fattar utom jag, haha... Ja, vad ska man tro?

    SvaraRadera