En till här som inte gillar Flaggan överhuvudtaget. Inte värt besväret att åka dit en gång då maten är urusel. Det finns så många andra svenska restauranger i stan och Jomtien som är mycket bättre.
Aha - brott på linan idag, Masen? :-)
En till här som inte gillar Flaggan överhuvudtaget. Inte värt besväret att åka dit en gång då maten är urusel. Det finns så många andra svenska restauranger i stan och Jomtien som är mycket bättre.
SvaraRaderaAha - brott på linan idag, Masen? :-)
SvaraRadera