onsdag 21 mars 2012



Pattaya igår
...svenska restaurangen Flaggan som många gillar - dock inte jag.

2 kommentarer:

  1. En till här som inte gillar Flaggan överhuvudtaget. Inte värt besväret att åka dit en gång då maten är urusel. Det finns så många andra svenska restauranger i stan och Jomtien som är mycket bättre.

    SvaraRadera
  2. Aha - brott på linan idag, Masen? :-)

    SvaraRadera