Ni som väntat på dagens inlägg - har fått vänta.
Anledningarna är två.
1. Lilla resedatorn (PC) skar ihop igår. Jag var till Tukcom i Pattaya och de kollade upp den.
Konstaterade att det var någon pryl inne i maskinen som givit upp och det skulle kosta 3 500 baht att sätta in en ny.
Den aktuella datorn är cirka sju år gammal - är det någon mening att kosta på den, undrar jag?
2. Även om datorn fungerat är det tveksamt om jag fått iväg något i morse? 6:30 satt vi i bilen på väg till Bangkok för min hälsokontroll.
I varje fall är vi nu hemma i Nong Ka efter 55-milatrippen från Bangkok.
Paketet är sänt.
SvaraRaderaTack kompis.
Radera