måndag 2 juli 2018


Toppenbok
Visst, allt finns på nätet och hundra/tusen gånger mera därtill.
Men det är roligare att bläddra i den här, arvegods efter modern.

2 kommentarer:

  1. Ja det är inget fel på den är ju ägarinna till en också..
    Gun i Knivsta

    SvaraRadera
  2. Hej Jan och Gun,
    Lustigt, jag har också en som jag fick på 70-talet.
    Användes mycket av mig förr i tiden, nu blir all sådan information, i alla fall av mig, inhämtad från "nätet"
    Hälsningar från Ulf i Stockholm

    SvaraRadera