Ja det är inget fel på den är ju ägarinna till en också..Gun i Knivsta
Hej Jan och Gun,Lustigt, jag har också en som jag fick på 70-talet.Användes mycket av mig förr i tiden, nu blir all sådan information, i alla fall av mig, inhämtad från "nätet"Hälsningar från Ulf i Stockholm
Ja det är inget fel på den är ju ägarinna till en också..
SvaraRaderaGun i Knivsta
Hej Jan och Gun,
SvaraRaderaLustigt, jag har också en som jag fick på 70-talet.
Användes mycket av mig förr i tiden, nu blir all sådan information, i alla fall av mig, inhämtad från "nätet"
Hälsningar från Ulf i Stockholm