torsdag 8 mars 2018


Latmasken slog till
Var på hemväg från stan med målsättning att fixa till en middag.
Blev inget av med det - stannade här istället.

3 kommentarer:

  1. Hej Jan,
    Håller med, bra val, och det speciellt för att du får en Coca Cola ur en gammal klassisk flaska.
    Smakar, enligt mig, alltid bättre med Coca Cola ur denna typ av flaska.
    Finns knappt att tillgå längre i Sverige.
    Erkänt bra törstsläckare dessutom.
    Hälsningar från Ulf i Stockholm, grått, lät snöfall och ca 0 till +1C

    SvaraRadera
  2. Gjorde du helt rätt i

    SvaraRadera