Hej Jan, Håller med, bra val, och det speciellt för att du får en Coca Cola ur en gammal klassisk flaska. Smakar, enligt mig, alltid bättre med Coca Cola ur denna typ av flaska. Finns knappt att tillgå längre i Sverige. Erkänt bra törstsläckare dessutom. Hälsningar från Ulf i Stockholm, grått, lät snöfall och ca 0 till +1C
Bra val!
SvaraRadera/Roger
Hej Jan,
SvaraRaderaHåller med, bra val, och det speciellt för att du får en Coca Cola ur en gammal klassisk flaska.
Smakar, enligt mig, alltid bättre med Coca Cola ur denna typ av flaska.
Finns knappt att tillgå längre i Sverige.
Erkänt bra törstsläckare dessutom.
Hälsningar från Ulf i Stockholm, grått, lät snöfall och ca 0 till +1C
Gjorde du helt rätt i
SvaraRadera