tisdag 4 oktober 2016


Märks här bland annat
Under de senaste veckorna har temperaturen blivit ett par grader lägre - vilket hör årstiden till.
Skönt är det och skönt även när elräkningen skall betalas en gång i månaden.
Sparsamt med elslukande AC nu.

2 kommentarer:

  1. Hej Jan,
    Hur mycket kostar elen under den vamaste månaden när AC utnyttjas fullt ut?
    Hälsningar från Ulf i Stockholm, nu går det fort här mot kallare tider.........

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kring 2 000 baht/mån och då går inte AC:n dygnet runt även när det är varmt.
      Räkningen idag är på 1 100 baht och kommer ner under tusen nästa månad.

      Radera