Märks här bland annat
Under de senaste veckorna har temperaturen blivit ett par grader lägre - vilket hör årstiden till.
Skönt är det och skönt även när elräkningen skall betalas en gång i månaden.
Sparsamt med elslukande AC nu.
Hej Jan, Hur mycket kostar elen under den vamaste månaden när AC utnyttjas fullt ut? Hälsningar från Ulf i Stockholm, nu går det fort här mot kallare tider.........
Hej Jan,
SvaraRaderaHur mycket kostar elen under den vamaste månaden när AC utnyttjas fullt ut?
Hälsningar från Ulf i Stockholm, nu går det fort här mot kallare tider.........
Kring 2 000 baht/mån och då går inte AC:n dygnet runt även när det är varmt.
RaderaRäkningen idag är på 1 100 baht och kommer ner under tusen nästa månad.