Det var väl kul.Bara 2 poäng efter bl a Skellefteå och Djurgården, dock har Leksand spelat en match mer. Men ändå......Ulf i Stockholm, +6 grader o "gråkallt", vintern kommer snart, tyvärr
Det var väl kul.
SvaraRaderaBara 2 poäng efter bl a Skellefteå och Djurgården, dock har Leksand spelat en match mer. Men ändå......
Ulf i Stockholm, +6 grader o "gråkallt", vintern kommer snart, tyvärr