Så jäkla skönt
Alltså - att duscha ute under egenhändigt tillverkad dusch är nummer ett.
Jag vet inte varför, men det blir en extra dimension på vattnandet.
Syns inte i bild men uppe i trädet har jag apterat en plasthink som jag borrat ett antal hål i.
Och dragit en vattenledning dit upp - som ni ser.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar