söndag 16 oktober 2016


Fruktleverans igår med chefen
Igår blev jag störd i mitt viktiga(!?) arbete vid datorn då Big Boss ringde och frågade om jag tillsammans med henne kunde leverera en del frukt?
Som skulle in till ett av hennes försäljningsställen i stan.
Överraskad kom jag i hastigheten inte på någon hållbar undanflykt så det var bara att klä på sig, gränsla MC:n och ge sig iväg på uppdraget.
Men det gick bra - fixat på en halvtimme och sedan hem till väsentligheterna igen.

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick med dig lite goda frukter hem så du får i dag lite nyttiga vitaminer!
    Ulf i Stockholm

    SvaraRadera