Grattis Faa, 9 år idag
Det skall bli kul och jag har gjort vissa förberedelser.
Skulle vara toppen om några av er vill sända en hälsning till henne på Facebook meddelande.
Adessen ฟ้า ฟ้า
Vad överraskad hon skulle bli. :-)
Hej Jan, Använder mig inte av Facebook, dock vill jag gärna sända ett stort grattis till Faa på hennes födelsedag. FAA, STORT GRATTIS PÅ 9 ÅRS DAGEN Önskar Ulf i Stockholm
Skulle vart lättare om du länkade hennes facebook direkt eftersom det fanns många fler med exakt samma namn, ingen såg ut att vara i hennes ålder. Men gratulerar henne väldigt mycket via bloggen istället!
Hej Jan,
SvaraRaderaAnvänder mig inte av Facebook, dock vill jag gärna sända ett stort grattis till Faa på hennes födelsedag.
FAA, STORT GRATTIS PÅ 9 ÅRS DAGEN
Önskar Ulf i Stockholm
Tack Ulf, kommer att framföras.
SvaraRaderaDu får Gratta Faa från mig också Janne.
SvaraRaderaOlle Avesta
Grattis Faa, hoppas att du får en fin dag.
SvaraRaderaM@rie
Skulle vart lättare om du länkade hennes facebook direkt eftersom det fanns många fler med exakt samma namn, ingen såg ut att vara i hennes ålder.
SvaraRaderaMen gratulerar henne väldigt mycket via bloggen istället!
Jörgen, Hallstavik