Hemlängtan?
Jag är uppriktig när jag berättar att jag inte under 11 år drabbats av något som kan kallas hemlängtan.
Skulle det mot förmodan inträffa - ja, då går jag in här några minuter och sedan är jag bra igen.
Får inte bli för varmt bara. Den period som kommer från december och 3-4 månader framåt är, tycker jag, är den behagligaste. Ulf i Stockholm, med ett mycket fint väder, +22 och strålade höstsol idag. Blir lika fint i morgon om man törs lita på vädergubbarrna/vädertjejerna
Hej Jan.
SvaraRaderaHåll dig ute i värmen, då mår man som bäst.
Mvh
Skånska Lasse
Får inte bli för varmt bara.
SvaraRaderaDen period som kommer från december och 3-4 månader framåt är, tycker jag, är den behagligaste.
Ulf i Stockholm, med ett mycket fint väder, +22 och strålade höstsol idag. Blir lika fint i morgon om man törs lita på vädergubbarrna/vädertjejerna