tisdag 6 september 2016


Hemlängtan?
Jag är uppriktig när jag berättar att jag inte under 11 år drabbats av något som kan kallas hemlängtan.
Skulle det mot förmodan inträffa - ja, då går jag in här några minuter och sedan är jag bra igen.

2 kommentarer:

  1. Hej Jan.
    Håll dig ute i värmen, då mår man som bäst.
    Mvh

    Skånska Lasse

    SvaraRadera
  2. Får inte bli för varmt bara.
    Den period som kommer från december och 3-4 månader framåt är, tycker jag, är den behagligaste.
    Ulf i Stockholm, med ett mycket fint väder, +22 och strålade höstsol idag. Blir lika fint i morgon om man törs lita på vädergubbarrna/vädertjejerna

    SvaraRadera