Jag tyckte detta var ett bra resmål när jag var där för 5 år sedan.Speciellt var att få se den stora krigskyrkogården. Promenerade runt där ganska länge och den yngste soldat jag fann som låg begravd där var en 17 årig holländare. Ulf i Stockholm
Man får en del att fundera på när man går där.
Jag tyckte detta var ett bra resmål när jag var där för 5 år sedan.
SvaraRaderaSpeciellt var att få se den stora krigskyrkogården. Promenerade runt där ganska länge och den yngste soldat jag fann som låg begravd där var en 17 årig holländare.
Ulf i Stockholm
Man får en del att fundera på när man går där.
Radera