Hur länge är det sedan du flyttade från byn och vem bor där nu.Är det långt mellan byn och där ni nu bor?Ser ut att vara en rejäl kåk.Hälsningar från Ulf i Stockholm
Det bör vara cirka två år sedan.Ingen har bott där under tiden och det är 4 km mellan.
Hur länge är det sedan du flyttade från byn och vem bor där nu.
SvaraRaderaÄr det långt mellan byn och där ni nu bor?
Ser ut att vara en rejäl kåk.
Hälsningar från Ulf i Stockholm
Det bör vara cirka två år sedan.
RaderaIngen har bott där under tiden och det är 4 km mellan.