söndag 4 september 2016


Funderar mer och mer
Snart skall det beslutas - skall vi flytta hem till byn igen, eller inte?
Onekligen rätt sugen.

2 kommentarer:

  1. Hur länge är det sedan du flyttade från byn och vem bor där nu.
    Är det långt mellan byn och där ni nu bor?
    Ser ut att vara en rejäl kåk.
    Hälsningar från Ulf i Stockholm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det bör vara cirka två år sedan.
      Ingen har bott där under tiden och det är 4 km mellan.

      Radera