onsdag 31 augusti 2016
Tackar men avstår
Vem tusan har tid med sån´t - jag håller på med sparrisen.
1 kommentar:
Fritte
31 augusti 2016 kl. 15:16
Mycket klok inställning. Jag fick också inbjudan, men avstod spektaklet
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Mycket klok inställning. Jag fick också inbjudan, men avstod spektaklet
SvaraRadera