onsdag 31 augusti 2016


Supermackan
Jag har ett rätt okomplicerat förhållningssätt till mat.
Jag äter för att leva - lever inte för att äta.
Jag nobbar konsekvent dyra trerätters middagar på flådiga restauranger då jag är fullständigt ointresserad.
Ganska enkelt att avstå där jag numera bor, men vill påminna att jag bott sex år i Bangkok och Pattaya.
På dessa orter finns det restauranger i mängd - som ni vet.
Men en sådan macka gör mig däremot salig.
Knäckebröd, kaviar och kokt, kall skivad potatis.
Alltför sällan tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar