Jag tvekar inte heller, ser mycket skönt ut. Här i Stockholm är det en ganska behaglig dag, +22 och blå himmel. Dock blir dagarna allt kortare, här är nu mörkt redan klockan 20.00. Vi vet tyvärr vad som väntar, höst sen vinter o gråväder under cirka 5 månader här i Mellansverige. För dig väntar istället Thailands behagliga vinterväder. Hälsningar från Ulf i Stockholm
Jag tvekar inte heller, ser mycket skönt ut.
SvaraRaderaHär i Stockholm är det en ganska behaglig dag, +22 och blå himmel.
Dock blir dagarna allt kortare, här är nu mörkt redan klockan 20.00.
Vi vet tyvärr vad som väntar, höst sen vinter o gråväder under cirka 5 månader här i Mellansverige.
För dig väntar istället Thailands behagliga vinterväder.
Hälsningar från Ulf i Stockholm
Så sant Ulf, sex månader nu bästa tiden på året.
Radera