onsdag 31 augusti 2016


Jag tvekar inte en sekund - lågsäsong

2 kommentarer:

  1. Jag tvekar inte heller, ser mycket skönt ut.
    Här i Stockholm är det en ganska behaglig dag, +22 och blå himmel.
    Dock blir dagarna allt kortare, här är nu mörkt redan klockan 20.00.
    Vi vet tyvärr vad som väntar, höst sen vinter o gråväder under cirka 5 månader här i Mellansverige.
    För dig väntar istället Thailands behagliga vinterväder.
    Hälsningar från Ulf i Stockholm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant Ulf, sex månader nu bästa tiden på året.

      Radera