onsdag 26 juni 2013
Trolltunga - Norge
Skulle ni våga sitta så där, definitivt inte jag.
1 kommentar:
M@rie
26 juni 2013 kl. 10:40
Aldrig i livet!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Aldrig i livet!
SvaraRadera