onsdag 26 juni 2013

Två papayaträd stod inte emot nattens oväder, jobb för Jann när han kommer.

För övrigt
...var det dags att känna på tropiskt oväder i natt igen.
Det dånade på taket av regnet och åskade så jag stundtals hoppade högt i sängen.
Men det är mäktigt när naturkrafterna sätter igång.

...blev jag inte barnvakt åt lilla Faa när hennes mamma rest till Malaysia.
Hon är ledig från skolan de här dagarna och bor hos en bekant i en grannby med barn.
De ansåg tydligen att hon skulle få en trevligare tillvaro där, istället för här hemma med gubben som mest sitter och häckar vid datorn.
När det inte är något pyssel på gång ute på gården.
Jag är benägen att hålla med om att det var ett klokt och bra beslut

2 kommentarer:

  1. Vi har regn här i Sthlm med, skönt för det var smällhett och tryckande värme(25 gr)igår. -:)

    SvaraRadera
  2. Uhmm...vad jag förstår av detta så rår du dig nu helt själv några dagar när nu inte chefen eller dottern är hemma - spännande! :-)

    SvaraRadera