onsdag 26 juni 2013

Framme vid flygplatsen
Puh, de hann fram i tid - jag var faktiskt inte säker på det.
Jag hade bett Pan ringa när de kom fram och hon ringde 3:45 och berättade att hon parkerat bilen.
Men sådana där resor är inget för mig som vill vara 2-3 timmar på flygplatsen innan avgång.
PS. Jag har skickat med henne en liten kamera och vi får se om hon får till något av intresse. DS.

1 kommentar:

  1. Samma här, Jan! tänk om man av någon outgrundlig anledning behöver extra tiden! En stillastående bilkö eller lång kö vid incheckningen.Dock att få mina kvinnor genom åren att kalkylera med den möjligheten, glöm det!

    Nu fick min fru rätt denna gång då allt flöt på med tur, he,he

    Kjell
    Stugan i skogstibble
    Sverige

    SvaraRadera