fredag 21 juni 2013
...precis när det börjat lugna ner sig kom snutkompisen Jo med fru och barnbarn från Thatum på visit.
De blev de första gästerna i nya kaffehörnan.
1 kommentar:
M@rie
21 juni 2013 kl. 23:15
Åh, vad mysigt det blev!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Åh, vad mysigt det blev!
SvaraRadera