...äntligen kväll och då anlände hö- och stolpteamet igen och var sugen på något att dricka. Inhandlades några stora Leo, samt en pava av den vidriga drycken de kallar "visky".
Killen som sitter längst till vänster heter Gao och honom har jag träffat många gånger. Han jobbar med Pan och bär tunga säckarna med gödning som hon säljer. De andra två gentlemännen var tills igår okända.
PS. Pan smakar inte starkt, vilket man kanske inte tror av bilden att döma. DS.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar