onsdag 6 februari 2013



Det lättkränkta folket...

3 kommentarer:

  1. Ha ha....vi som är sååå känsliga! :-)

    SvaraRadera
  2. Det var bara en liiiiten överdrift. Svenskarna är som ett enda mentalt blåmärke nu för tiden

    SvaraRadera
  3. "Jag känner mig kränkt" Ja så känner jag mig också varje gång snön börjar falla. Men vad hjälper det, den faller lik förbannat.

    SvaraRadera