The Nation
Jävla ynkryggar
Jag undrar vad det är för ena dårar som härjar där nere i södern?
OK om man för en kamp mot människor som har möjlighet att försvara sig.
Men att sjunka så här djupt - ja, det är svårt att slå.
http://www.nationmultimedia.com/national/Four-fruit-traders-shot-dead-in-Yala-30199430.html
Religösa dårar Janne. I deras värld är det någonting gott att mörda de orena som inte tror på Allah. Sådana dårar har vi med variationer förstås inom alla religoner. Det blir inte lugnt och tryggt i världen så länge det finns religoner och tro kvar. När alla är humanister har vi bara makthunger, penninghunger, politiska dårar från vänster/högerkanten och krig om naturresursena kvar. Så fred på jorden är långt borta.
SvaraRadera