tisdag 27 mars 2012
Tänk om det vore nyttigt
Jag var till Surin igår och passerade bland annat Mister Donuts.
Nej fasen inte passerade - jag stannade.
Och inköpte två.
Vansinnigt sliskigt och vansinnigt gott.
1 kommentar:
kenthsa
27 mars 2012 kl. 23:14
å så tjock du blir.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
å så tjock du blir.
SvaraRadera