tisdag 27 mars 2012


Tänk om det vore nyttigt
Jag var till Surin igår och passerade bland annat Mister Donuts.
Nej fasen inte passerade - jag stannade.
Och inköpte två.
Vansinnigt sliskigt och vansinnigt gott.

1 kommentar: