
Kanske i morgon?
Jag är inte så där överdrivet intresserad av motorsport i form av drag-racing och liknande.
Har faktiskt aldrig sett detta live - bara på TV någon gång.
I morgon är det i varje fall pådrag i Surin och är jag bättre i förkylningen tror jag att jag tar Kawasakin och åker dit.
Det är kanske roligt?
Jag har sett Dragracing ett par gånger På Tullinge flygfält, strax söder om Stockholm, innan de stängde fältet.
SvaraRaderaDet är en lika stor upplevelse för både ögon, öron och kroppen. Ljudet och vibrationerna som känns i kroppen är fantastiskt upplevelse. De värsta bilarna släpper loss runt 4000hk under runt 5 sekunder så det är som en smärre explosion. Kan ej beskrivas utan måste upplevas. Fast nu vet jag inte om de har samma krutpaket här som de värsta i USA och Europa.
Lasse G