fredag 30 mars 2012
Handelsträdgård i Sisaket
Vi var till Sisaket och då passade vi på att besöka en handelsträdgård som någon rekommenderat.
Och den var bra, fanns massor att välja av och anständiga priser.
Det blev några mindre inköp.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar