fredag 30 mars 2012

För övrigt
...börjar jag bli riktigt trött på min envisa förkylning.

...tycker jag det är riktigt skönt att inte vistas i Pattaya när nu Songkran närmar sig.

3 kommentarer:

  1. Tänk vad vi är olika... Jag åker dit bara pga Songkran :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det Jimmie, vi är olika.
      Fyra Songkran i Pattaya räcker för gubben Jan (68).
      Om de kunde hålla på som på andra ställen ett par dagar så vore det OK.
      Men att vara genomblöt en vecka är för mycket för mig.
      Om man inte vill sitta inne en vecka och vem vill det?

      Radera
  2. Min har hållit på i drygt två månader nu så jag förstår dig. Är så jä... trött på att snora. Konstigt egentligen, tusen mil emellan men sannolikt samma bacill.

    SvaraRadera