Så är det Jimmie, vi är olika. Fyra Songkran i Pattaya räcker för gubben Jan (68). Om de kunde hålla på som på andra ställen ett par dagar så vore det OK. Men att vara genomblöt en vecka är för mycket för mig. Om man inte vill sitta inne en vecka och vem vill det?
Min har hållit på i drygt två månader nu så jag förstår dig. Är så jä... trött på att snora. Konstigt egentligen, tusen mil emellan men sannolikt samma bacill.
Tänk vad vi är olika... Jag åker dit bara pga Songkran :D
SvaraRaderaSå är det Jimmie, vi är olika.
RaderaFyra Songkran i Pattaya räcker för gubben Jan (68).
Om de kunde hålla på som på andra ställen ett par dagar så vore det OK.
Men att vara genomblöt en vecka är för mycket för mig.
Om man inte vill sitta inne en vecka och vem vill det?
Min har hållit på i drygt två månader nu så jag förstår dig. Är så jä... trött på att snora. Konstigt egentligen, tusen mil emellan men sannolikt samma bacill.
SvaraRadera