onsdag 28 mars 2012


Ny funktion
Min vän Lasse G som periodvis bor häruppe i Rattanaburi har lärt mig hur jag kan hänvisa till en karta där bilden är tagen.
Klicka på bilden här nedan, så ser ni hur det fungerar.

4 kommentarer:

  1. Kul funktion! Duktig du....

    SvaraRadera
  2. Mats-Erik i Glada Hudik28 mars 2012 kl. 21:14

    Klockrent !

    SvaraRadera
  3. Kjell på Orust29 mars 2012 kl. 13:27

    Ser ut som ett stenkast bara från fiskebyn..

    SvaraRadera