onsdag 28 mars 2012
Ny funktion
Min vän Lasse G som periodvis bor häruppe i Rattanaburi har lärt mig hur jag kan hänvisa till en karta där bilden är tagen.
Klicka på bilden här nedan, så ser ni hur det fungerar.
4 kommentarer:
Lars
28 mars 2012 kl. 20:58
Kul funktion! Duktig du....
Svara
Radera
Svar
Svara
Mats-Erik i Glada Hudik
28 mars 2012 kl. 21:14
Klockrent !
Svara
Radera
Svar
Svara
Kjell på Orust
29 mars 2012 kl. 13:27
Ser ut som ett stenkast bara från fiskebyn..
Svara
Radera
Svar
Svara
M@rie
29 mars 2012 kl. 15:30
Häftigt!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Kul funktion! Duktig du....
SvaraRaderaKlockrent !
SvaraRaderaSer ut som ett stenkast bara från fiskebyn..
SvaraRaderaHäftigt!
SvaraRadera