onsdag 28 mars 2012


Bäst att passa sig
Vi fällde ett träd på tomten igår.
När vi grävde upp stubben hamnade vi i ett bo med sådana här innevånare.
10-talet ungar och här mamman som inte var på bästa humör.
Samtliga flyttades till annan plats.

1 kommentar: