onsdag 28 mars 2012
Bäst att passa sig
Vi fällde ett träd på tomten igår.
När vi grävde upp stubben hamnade vi i ett bo med sådana här innevånare.
10-talet ungar och här mamman som inte var på bästa humör.
Samtliga flyttades till annan plats.
1 kommentar:
Tobbe
28 mars 2012 kl. 12:39
Har du kräftor på tomten Jan? :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Har du kräftor på tomten Jan? :)
SvaraRadera