Så är det...
Jag har skrivit en kommentar under några insändare som ligger ganska långt ner i bloggen.
Att någon läser så pass gamla inlägg är tveksamt och jag kopierar min kommentar och lägger även i den här.
Till allmän beskådan.
Meddelande från Big Boss.
Inget politiskt käbbel här i min blogg. Det har jag klargjort tidigare.
Och till "Anonym". Hur många gånger skall jag upprepa att jag inte vill ha anonyma inlägg.
Törs du inte stå för det du skriver, så vänligen gör något annat än att vara här.
BRA regler tycker JAG !
SvaraRaderaOm 2 månader idag (5 Okt) anländer jag till Pattaya. Jippie !!!!!!!!!!!!
Man ser ljuset i tunneln !
20 oktober så anländer vi till pattaya
SvaraRadera