
Korvgubben
En med bröd och mycket senap, tack.
Nej knappast här. Provar de här korvarna ibland och man kan säga att det är ojämt.
En del gånger får jag en sort som smakar toppen, medan nästa gång helt annan smak.
Olika sorter och innehåll.
Visst är det trevligt med de här förklädena gubbsen bär.
Nu hoppar jag i säng i god tid före midnatt i dag - skönt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar