torsdag 5 augusti 2010



Frukost på Foodland

Det blev aningen oinspirerad frukost för mig i dag, innan jag drog iväg ner till Jomtien i ett ärende.
Därför stannade jag sedan på Foodland, Pattaya Klang och käkade på hemvägen.
Två stekta ägg, bacon, juice, två rostade bröd med marmelad (som rymdes i en fingerborg) och en kopp te.
63 baht - endast.
För mig var det ganska OK, men för en fullvuxen grovarbetare räckte det inte långt.

1 kommentar:

  1. nä men man ska ju tänka på vikten och blodtrycket

    man behöver ju inte vara proppfull jämt....
    bättre då att stöd äta lite annat typ frukt ;)

    SvaraRadera